MyKugiranLTAT poster

MyKugiranLTAT poster

Monday, March 2, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah....Mykugiran....(Part 2)


Hari berganti hari, masa berganti masa, saat berganti saat, saat yang dinantikan semakin hampir . Semakin hampir saat yang dinantikan, semakin berdebar rasa di hati.... (macam nak nikah la pulak - Brother pun pakai baju melayu tanjak satu set mlm tu... mcm nak nikah no.2....hu...hu...).

Semakin dekat hari persembahan, semakin keraplah sesi 'jamming' dibuat. Semakin kerap latihan dibuat, semakin banyaklah bilangan sate yang telah kami 'cekik'...... "Har...har..har...." gelak brother sate kat depan studio abg mie..... "Wah, gelak besar... untung berniaga" sahut tikus2 yang berkeliaran dibelakang gerai tersebut....

Macam2 perkara yang difikirkan.... takut terkucil masa perform, lupa kod lagu, lupa lirik, sound tak balance... dan yang paling risau... berterabur ke laut..... tapi berbekalkan kata semangat...'belasah jer'.... Dan akhirnya memang betul2 belasahlah malam tu. tapi biasalah beb... lupa kod, lupa lirik, berterabur masa intro, muka putih macam raja kapur... sampai melecet tangan pun ader lepas persembahan. Tapi takper, pengalaman pertama 'live performance'. Yang penting, penonton tau lagu apa yang kita orang performed.

Sambutan dan komen penonton?? Ade yang ok, ade yang ko. Tapi kebanyakannya ok la. Yang penting, tepukan gemuruh diberikan masa performed lagu pertama... Lagu Jiwa Lagu Cinta.... lagu pertama jer la...hu..hu..


5 comments:

  1. bila lagi nak pekena satay ni woi!!! heheh..

    ReplyDelete
  2. satay2..x kan asyik2 satay jer dari ajk lama lagi..huhuhuhuhu...

    ReplyDelete
  3. Tikus2 kat sane dah nk pupus dah. hari2 kene sembelih, buat satay....

    ReplyDelete
  4. wah, boleh kay jemput nanti untuk majlis di shah alam nih...

    ReplyDelete

PENGHARGAAN

Kesemua poster Mykugiran tersebut telah di'edit' dengan menggunakan tunjuk ajar yang diberikan dengan bangganya oleh saudara Bain melalui kepakaran Photoshop yang beliau miliki.... "hhins...hhinss... powernyer aku" ... Bain mencelah dengan riaknyer...